вторник, 19 июля 2011 г.

Крем-тортик із фруктами



Це, взагалі то, для мене не типовий пост і нетипова поведінка кулінарна взагалі. Я солодке ніколи не любила і майже не їла і не їм. Смаку та задоволення в ньому не находжу і абсолютно байдуже, ба навіть з деякою огидою, можу дивитися на будь-якої краси неземної кондитерськи полиці. Більш того, через свою природну нелюбов до солодощів, я природно не вмію їх готувати. Ну нейде воно мені! Але ж я одна така, мене оточують нормальні люди, які чогось такого частенько потребують, а весь час купувати якусь гидоту у магазині... мені їх шкода і я намагаюся вряди годи щось такоє збацать... Ні, вони їдять.... Корочше, за всю мою кривобоку кондитерську кар'єру мені вдалося лише два пундики - років 20 тому "Торт Празький", через який на мені цілий тиждень хотів одружитися однокурсник і оця от штука, яка на картинці. Її я не готувала взагалі років 25, а тут згадала, бо ж персики з марельками почалися, а коханий, на відміну від мене, солоденьке ой як любить. Дай, гадаю, паразю шедеврой людину! І паразіл. Принаймні, цей рецепт страшенно простий і ніяк не пов'язаний із тістом, з яким ми взагалі не те шо не дружимо, а як з інших світів, і пекти тута нічого не потрібно, так намішав, залив.... А коханому радість. Нє, класна річ виходить, навіть я можу шматочок з'їсти, бо від двох вже нудить..... Нє, нє, нічого такого не подумайте, все свіженьке та на смак пристойне, то у мене така реакція індивідуальна. А ви їжте, їжте!

400 г молока, 200 г сметани або вершків для збивання, 4 яйця, 150 г цукру, 25 г желатину, десь 10 середніх за розмірами персиків або абрикосів

Розділити яйця на білки та жовтки. Жовтки взбити у пишний гоголь-моголь із частиною цукру. У кип'ячене молоко додати взбиті жовтки і на невеликому вогні, весь час помішуючи, довести суміш до загустіння, не дати закіпити! Зняти з вогню. Додати завчасно розмочений невеликій кількості води желатин і вимішати, доки він не розійдеться. Дати трохи охолонути. Взбити білки у міцну піну. Сметану або вершки взбити із залишками цукру пишно. Все це взбите діло додати до молочної суміші і дуже обережно перемішати. У якусь доволі глибоку форму нарізати скибочками персики чи абрикоси, закрити їми дно форми і зверху вилити молочно-яєчно-взбиту масу. Накрити і поставити у холодильник на ніч. Вранці достати, нарізати, прикрасити свіжою м'ятою і підсунути коханому до кави і діждатися зізнання, що ти "Богіня!" Вуаля.

Ні, камради, звісно тортик надзвичайно похудатєльний, просто дієтичний, бідний такий, нежирний рецептик. Але ж ви його кожен день їсти не будете? Так, забавки заради.... Врешті решт, хочете щоб вас богинею назвали!? Чи богом....  Ніколи  не знаєш, хто тебе читає....

А, так, ще один піес - фрукти чи ягоди  можна брати будь-які солодкі і запашні, ліпше тверденьких сортів, без зайвого соку, бо тая зараза витікає у суміш і фіг дає застигнути - зверху ніби желе, а у середені рідка неапетитна мнячка. Перевірено. А ще перевірено на собі, що запивати цей шедевральний смаколик ліпше всього Сидром брют, бажано французьким, а як ні, то й український піде чудово, навчилися робити нарешті.

Комментариев нет:

Отправить комментарий